در حال بارگذاری ...
با اعطای حکم توسط رییس حوزه هنری

دبیر و مدیر اجرایی جشنواره بچه های مسجد مازندران منصوب شدند

احکام هادی اصغری و حمیدرضا ناطقی جهت پیگیری روند پنجمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد مازندران توسط مهدی معصومی گرجی اعطا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از مازندران، احکام هادی اصغری و حمیدرضا ناطقی به عنوان دبیر و مدیر اجرایی پنجمین جشنواره تئاتر بچه‌ها ی مسجد مازندران توسط مهدی معصومی گرجی اعطا شد.

رییس حوزه هنری مازندران در نشستی که برای این کار صورت گرفت،جشنواره تئاتر مسجد را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این مرکز برشمرد و گفت:از آنجا که این رویداد(برخلاف بسیاری از اتفاقات هنری)برای گروههای آماتور نیز فضای اجرا فراهم می‌کند،فرصت خوبی برای حضور دوستداران جوان نمایش و ورود این افراد به میدان جدی و رسمی این هنر ارجمند است.

وی از اعضای دبیرخانه جشنواره مسجد مازندران خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و در نظر گرفتن معیارهای لازم علاوه بر پیشبرد این رویداد شرایطی برای رونق نمایش‌های کوتاه مسجدی در سراسر استان و ایجاد زمینه‌ای برای هرچه باشکوه‌تر شدن ادوار بعدی آن فراهم کنند.

شایان ذکر است که مرحله بازبینی پنجمین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌ها ی مسجد مازندران ۲۳ الی ۲۵ اسفند سال جاری در شهرهای مختلف مازندران برگزار می‌شود.




نظرات کاربران