در حال بارگذاری ...
گفتگو با «میلاد محمد نژاد» نفر اول مرد بازیگری در سی‌وسومین جشنواره تئاتر مازندران

تک پرسوناژ یکی از سخت‌ترین اجراهای نمایش

میلاد محمد نژاد هنرمند جوان ساروی که در عرصه نمایش و تئاتر کار میکند. او کار خود را از سن ۱۱ سالگی شروع کرد، او در تئاتر های زیادی ایفای نقش داشت و همچنین در سال ۱۴۰۰در سی وسومین جشنواره تئاتر مازندران به عنوان نفر اول مرد برگزیده شد.

میلاد محمد نژاد برگزیده بازیگری سی و سومین جشنواره تئاتر استان در گفت و گو با خبرنگار ایران تئاتر در مازندران گفت : جشنواره تئاتر امسال به علت حضور گروه ها و نمایش‌های بسیار خوب و حضور اساتید برتر تئاتر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود. این جشنواره با چالش ها و سختی هایی نیز رو به رو شد که البته این امر مربوط به دبیرخانه نبوده است، ظرفیت سالن ها متناسب با استقبال مردم نبوده و در بسیاری از اجراها مخاطبان و دوستان نتوانستند برای تماشای نمایش حضور داشته باشند، و این نشان‌دهنده نیاز یک سالن فرهنگی مناسب است تا پاسخگوی ظرفیت بالاتر باشد. از اینرو مسئولین برای برپایی هرچه بهتر جشنواره در سال آینده مجتمع فرهنگی ساری که در راستای اجراها، مراسمات، نمایش‌ها و.. بنا شد را افتتاح نمایند تا برنامه‌ها با نورپردازی، صداگذاری و کیفیت بهتری به نمایش درآید.

میلاد محمد نژاد  اظهار داشت: نمایشی که من در آن حضور داشتم به نویسندگی «محمد چرمچی» به نام «حقایقی درباره‌ی یک ماهی مرده» بود که تک پرسوناژ (تک گویی در نمایش) بود. تک پرسوناژ یکی از سخت‌ترین نمایش‌ها در تئاتر محسوب می‌شود که مسئولیت تمام تلاش های ۱۵،۱۶ نفر گروه و عوامل پشت صحنه که به مدت ۳،۲ ماه زحمت کشیدند، فقط بر عهده یک نفر است و آن یک نفر باید سعی کند تا نتیجه زحمات تمام گروه را هدر ندهد.

او در پایان خاطر نشان کرد: گروه نمایش «حقایقی درباره یک ماهی مرده» در چهار بخش کاندید جشنواره شد، بخش کارگردانی آقای «حسینی»، طراحی صحنه آقای «کاظمی نیا»، طراحی پوستر آقای«تسبیحی» که جزو پوستر برتر سی و سومین جشنواره تئاتر مازندران شد و من نیز خدا را شاکرم، توانستم مسئولیتی که بر عهده بنده بود را به درستی انجام دهم و نفر اول مرد در بخش بازیگری شوم.

محمد نژاد در پایان گفت :آرزوی موفقیت دارم برای دو گروهی که از مازندران به جشنواره فجر راه پیدا کردند و امید است هرساله جشنواره با کیفیت تر از سال قبل برگزار شود.




مطالب مرتبط

در گفت و گو با داور طنزواره استانی میرما مطرح شد

سید حسین ساداتی : حمایت از نمایش‌های کمدی یک برد فرهنگی است
در گفت و گو با داور طنزواره استانی میرما مطرح شد

سید حسین ساداتی : حمایت از نمایش‌های کمدی یک برد فرهنگی است

سید حسین ساداتی داور دومین طنزواره استانی میرما با بیان اینکه در شرایط کنونی مخاطب به آثار کمدی بیشتر از دیگر ژانرها علاقمند است و این گونه نمایشی می‌تواند سالن‌های را پر کند ، حمایت از این نوع آثار را یک برد فرهنگی دانست.

|

یادداشت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران

هنرمندان تئاتر تنها در میدان
یادداشت مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی مازندران

هنرمندان تئاتر تنها در میدان

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی استان مازندران از عدم حمایت از تولیدات نمایشی استان ها گلایه و در تعریف شعار سال (جهش تولید، با مشارکت مردم) تولیدات هنری را در جایگاه و نقش مهم این شعار دانست و نقش هنرمندان در جذب مشارکت مردم را بسیار حائز اهمیت خواند

|

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

نشست تخصصی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن هنرهای‌ نمایشی مازندران برگزار شد

با محوریت گزارش فعالیت و بیان دغدغه های حوزه نمایش و تصمیم گیری در خصوص انتخابات هییت مدیره انجمن نمایش، نشست تخصصی اعضای این انجمن با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

|

نظرات کاربران