در حال بارگذاری ...

آخرین اخبار سلامتی مدیرکل هنرهای نمایشی

قادر آشنا، مدیر کل هنرهای نمایشی که هفته گذشته تست کرونای او مثبت شد، این روزها در قرنطینه خانگی به سر می برد و حال عمومی اش خوب است.

به گزارش ایران تئاتر به نقل از فارس بیست و نهم مهر ماه بود که تست کرونای قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی نیز مثبت شد و وی از پیش از آن در قرنطینه خانگی رفته بود.

آشنا که این روزها در منزل با استراحت و رعایت مسائل برای بهبودی کرونا به سر می برد، در گفت وگو با خبرنگار فارس حال عمومی خود را خوب قلمداد کرد و گفت: خوشبختانه شرایط ویروس در بدن من خفیف است و پس از دوره قرنطینه و منفی شدن تست به فعالیت های مجدد خود باز خواهم گشت.

سالن های نمایشی در تهران چند هفته ای می شود که به دلیل دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا تعطیل شده و سالن ها و اجراهای خیابانی هیچ نمایشی ندارند در دیگر شهرها نیز بنا بر شرایط محدودیت ها اعمال شده است.

حال می بایست با بهبود شرایط قادر آشنا وضعیت برای همراهی با جامعه هنرمند تئاتر بررسی شود هر چند هفته گذشته از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروتکلی برای حمایت از هنرمندان طراحی و ابلاغ شد و در نهایت می بایست در نظر گرفت که چگونه با وجود روند صعودی تئاتر وضعیت برای جامعه هنرمندان و همینطور تاریکخانه ای که این روزها تئاتر به خود گرفته، بهبود پیدا می کند.

 

 

 




نظرات کاربران