در حال بارگذاری ...
16 و 17 بهمن ماه جاری

نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی شرق استان مازندران در نکا برگزار می‌شود

نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی شرق استان مازندران از سوی انجمن هنر های نمایشی شعبه مازندران دفتر نکا و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نکا طی روزهای ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه ۹۸ در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش تئاتر مازندران، نخستین جشنواره نمایشنامه خوانی شرق استان مازندران از سوی انجمن هنر های نمایشی شعبه مازندران دفتر نکا و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نکا 16 و 17 بهمن ماه 98 در این شهرستان برگزار می شود.

بر اساس اعلام برگزارکنندگان این جشنواره، گروه های حاضر در این جشنواره روز  16 بهمن ماه در دو نوبت صبح و بعدازظهر شش گروه نمایشنامه خوان به رقابت می پردازند.

در نوبت صبح نمایشنامه «من هزارو یک شب زنده ام» به نویسندگی حمیدرضا قاسمی و کارگردانی یوسفعلی دهقان از شهرستان بهشهر راس ساعت10 صبح، نمایشنامه «بودم بودی بودم» به نویسندگی پژمان شاهوردی و کارگردانی مبین ذبیح نژاد از نکا راس ساعت 11 صبح، نمایشنامه «کسوف» به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی میلاد مسعودی از میاندورود راس ساعت 12 به نمایشنامه خوانی خواهند پرداخت.

در نوبت بعدازظهر نمایشنامه «اسم من ریپل کوری است» به نویسندگی آلن ریکمن و کارگردانی فاطمه بامتی طوسی از نکا راس ساعت 15، نمایشنامه «غریب قریب» به نویسندگی رضا ثابت و کارگردانی محمد طالبی از میاندرود راس ساعت 16 و نمایشنامه «زنی که بازی را جدی گرفت» به نویسندگی سید ابراهیم عمادی و کارگردانی محمد مهدی صفایی از بهشهر راس ساعت 17  به نمایشنامه خوانی می پردازند.

در روز دوم این جشنوار 17 بهمن ماه نیز راس ساعت 16 مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور گروه های منتخب و مسئولان استانی و شهری در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نکا با تقدیر از گروه های منتخب برگزار خواهد شد.  




نظرات کاربران