در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش «سیل ساکن تفکرات اذهان بیخودی ناآرام»

انتخاب هوشمندانه داوران اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد

کارگردان نمایش «سیل ساکن تفکرات اذهان بیخودی ناآرام» گفت: انتخاب هوشمندانه ی تیم داوران مرحله ی بازبینی، تلاش و پیگیری های گروه های برگزار کننده ی جشنواره، اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد.

به گزارش تئاتر مازندران، سبحان قربانی کارگردان نمایش «سیل ساکن تفکرات اذهان بیخودی ناآرام» منتخب سی و یکمین جشنواره تئاتر استان مازندران در گفت و گو با تئاتر مازندران گفت:  بنده برای اولین بار  است که در جشنواره تئاتر استانی شرکت می کنم و به همراه گروه جوان خود، به دنبال یک ماجراجویی تئاتری جذاب هستیم.

وی افزود: شرکت در جشنواره های تئاتری همواره یک اتفاق هیجان انگیز برای گروه های نمایشی است تا علاوه بر محک خوردن، تجربه و علم بیشتری نیز کسب کنند.

قربانی ادامه داد: این اتفاق البته منوط به عواملی نظیرکیفیت برگزاری جشنواره، سطح کیفی مناسب آثار شرکت کننده و نیز توانایی و تجربه ی عوامل برگزار کننده ی آن است که به لطف خدا و تا  اینجای کار بنظر می رسد نه تنها این موارد وجود دارند بلکه می توان پیش بینی کرد که یکی از با کیفیت ترین جشنواره ها طی سی و یک دوره ی اخیر در پیش رو باشد.

کارگردان نمایش «سیل ساکن تفکرات اذهان بیخودی ناآرام» خاطرنشان کرد: از انتخاب هوشمندانه ی تیم داوران مرحله ی بازبینی گرفته تا تلاش و پیگیری های تیم برگزار کننده ی جشنواره که نوید اتفاقات خوبی را می دهند. تشکر ویژه دارم.

وی  ادامه داد: در پایان آرزوی موفقیت دارم برای اعضای محترم دبیرخانه ی برگزاری این جشنواره و هم چنین تمام کسانی که با قلبی تپنده در انتظار آغاز این رویداد و درخشش بر روی صحنه هستند.




نظرات کاربران