در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش «آقای کانگ»؛

تلاش مسئو لان اجرایی جشنواره در بالا رفتن کیفیت تاثیر گزار است

کارگردان نمایش «آقای کانگ»؛ حساسیت بالای مسئولان و دست اندکاران دراین دوره از جشنواره تئاتر استان مازندران می تواند در امرکیفیت آن تاثیر بسزایی داشته است.

به گزارش تئاتر مازندران، کارگردان نمایش «آقای کانگ»  منتخب  سی ویکمین جشنواره تئاتر استان مازندران  از آمل  در گفت و گو با تئاتر مازندران گفت: حساسیت بالای مسئولان و دست اندکاران دراین دوره از جشنواره تئاتر استان مازندران می تواند در امرکیفیت آن تاثیر بسزایی داشته است.

به گزارش تئاتر مازندران،  سهیل شیخ متولی کارگردان نمایش «آقای کانگ»  از آمل منتخب  سی ویکمین جشنواره تئاتر استان مازندران در گفت و گو با تئاتر مازندران  گفت: حساسیت بالای مسئولان و دست اندکاران دراین دوره از جشنواره تئاتر استان مازندران می تواند در امرکیفیت آن تاثیر بسزایی داشته است.

وی با اشار به این مطلب که تعداد آثار پذیرفته شده نسبت به سال های گذشته دو برابر شده است افزود: این افزایش تعداد آثار قطعا در کیفیت و جذابیت بیشتر جشنواره سی و یکم تاثیر گذار خواهد بود ودررقم خوردن رقابت جدی تر بین گروه های شرکت کننده در جشنواره گام های مثبتی را بر خواهد داشت.

 شیخ متولی ادامه داد:  با توجه به این تغییرات پیش آمده در جشنواره می توان گفت که جشنواره امسال از لحاظ کیفی، یک رخداد قابل قبول و رضایت بخش است و به روند رو به رشد جریان تئاتردر شهرهای استان کمک خواهد کرد.

کارگردان نمایش «آقای کانگ»  خاطر نشان کرد: رسالت اصلی جشنواره  ها صرفا دریافت جوایز و یا برگزیده شدن و راه یابی یکی دو اثر به جشنواره فجر نیست بلکه بهانه ای برای پرکردن حفره های خالی جریان اصلی تئاتر در شهرهای مختلف استان است.

وی  با ارایه این مطلب که جشنواره ها زمانی می توانند تاثیرگزار باشند که به بهانه برگزاری آن، سالن های تئاتر تجهیز و بر مخاطبان تئاتر افزوده گردد. ادامه داد:  امید داریم که نگاه مسئولان فرهنگی و هنری و تصمیم گیرندگان این حوزه به تئاتر و تاثیر آن بر فرهنگ جمعی جدی تر شود و در نهایت دغدغه ها وسختی های فعالان و هنرمندان تئاتر استان کمتر شود.

شیخ متولی با اشاره به این مطلب که از خصوصیات هیئت داوران مرحله بازبینی در این جشنواره  می توان به رعایت اصول و قواعد داوری، انصاف و مد نظر قرار دادن رقابت سالم و دور از حواشی و روابط پشت پرده اشاره کرد افزود:  انتخاب هیئت داوران مرحله  بازبینی از سوی مسئولان و دست اندرکاران جشنواره که از کارشناسان و فعالان و هنرمندان با تجربه تئاتر کشور و استان برگزیده شدند،  نشان از برگزاری یک جشنواره سالم و با کیفیت دارد و امیدوارم که این روند در قضاوت های داوران اصلی جشنواره هم ادامه داشته باشد.




مطالب مرتبط

«قفس جایی برای رام کردنت» در نوشهر به صحنه خواهد رفت

«قفس جایی برای رام کردنت» در نوشهر به صحنه خواهد رفت

نمایش «جایی برای رام کردنت» به کارگردانی مسعود تیر که از آثار پذیرفته شده در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران است، از روز شنبه 13 آبان، اجرای عمومی خود را در شهرستان نوشهر آغاز خواهد کرد.

|

نظرات کاربران