در حال بارگذاری ...
کارگردان نمایش «طالب»:

سی و یکمین جشنواره تئاتر مازندران از لحاظ کمی و کیفی کم نظیر است

کارگردان نمایش «طالب» از شهر ساری منتخب مرحله نهایی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان گفت: جشنواره تئاتر امسال مازندران تا این مرحله از نظر کمی و کیفی از نقطه قوت خوبی برخوردار است.

 به گزارش تئاتر مازندران، تورج زایدلی کارگردان نمایش «طالب» از شهر ساری منتخب مرحله نهایی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان در گفت و گو با تئاتر  مازندران، ضمن خوب توصیف کردن داوری این دوره از جشنواره گفت: سی و یکمین جشنواره تئاتر استان از مدیریت و برنامه ریزی خوب، اصولی و اطلاع رسانی به موقع در فضای مجازی و رسانه ها برخوردار بود که می توان گفت یکی ازگام های مثبتی بود که از سوی انجمن هنر های نمایشی استان و دست اندرکاران جشنواره برداشته شده است.

وی افزود:جشنواره امسال در مرحله بازبینی آثار، شاهد ترکیب خوبی از داوران  بازبین  بودیم که از فعالان وکارشناسان تئاتر برجسته کشور و استان محسوب می شدند و عملکرد خوبی از داوری بر جای گذاشتند.

زایدلی با ارایه این مطلب که همکاری اداره کل ارشاد اسلامی، حوزه هنری و انجمن هنر های نمایشی  یکی از مزیت های جشنواره امسال در استان است ادامه داد: جای تقدیر و تشکر از عوامل و دست اندکارانی  که در برگزاری این جشنواره همت گماردند را دارد.

  کارگردان نمایش «طالب» خاطرنشان کرد: جشنواره امسال هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفیت تا رسیدن به این مرحله از نقطه قوت خوبی برخوردار بود که 12 گروه نمایشی توانستند به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کنند و این اتفاق در طول برگزاری  جشنواره ها در استان کم نظیر بوده است.




نظرات کاربران