در حال بارگذاری ...
در دومین همایش استانی اشکواره حسینی آمل

نمایش «بغض طالب» با موضوع جاری شدن سیل در کشور روی صحنه رفت

نمایش« بغض طالب» به کارگردانی مهدی نصراله زاده منتخب حضور در دومین همایش استانی «اشکواره حسینی» آمل از روز ۵ آبان ماه جاری در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) آمل روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر مازندران، نمایش «بغض طالب» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصراله‌زاده کاری از گروه هنری «راتا» ایزدشهر منتخب حضور در دومین همایش استانی اشکواره حسینی آمل با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور و شهرداری و شورای اسلامی ایزدشهر، روز 5 آبان‌ماه جاری در مجتمع امام خمینی(ره) شهرستان آمل با حضور هئیت داوران بخش تئاتر خیابانی همایش متشکل از حمیدرضا گل محمدی تواندشتی، علی غنی پور و محبوبه علیزاده به  اجرا درآمد.

داستان این نمایش روایتی است از جاری شدن سیل در کشور و حضور اردوی‌های جهادی برای پشتیبانی از مردم و بازسازی مناطق سیل‌زده و...    

در این نمایش رها شکوهی، پژمان نیکدان بحری، رضا اسماعیل زاده، مهدیس هاشمی، سجاد ترخان، نرگس نیاز پور، محمد مهدی شریف پور و سما کابلی به‌عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند.

دستیاری کارگردانی این نمایش را سیده زهرا حسینی  برعهده دارد و سپیده اقبالی به عنوان منشی صحنه، مسعود جلاب به عنوان طراح بروشور و علیرضا نصراله زاده، مسعود جلاب، دینا اسماعیلی، ایلیا یوسفی، زهرا یوسفی و محمد مهدی رحمتی در گروه موسیقی با این نمایش همکاری  داشتند.

سر آغاز نمایش با بهره‌مندی از موسیقی جنوب کشور هیجان خاصی را ایجاد کرد و آغاز خوبی از شروع نمایش را برجای گذاشت و این آغاز خوب باعث شد که تماشاگران تا پایان نمایش همراهی خوبی را از خود نشان دهند.

نمایش از کارگردنی خوبی بهرمند بود و بازیگران از انعظاف بدنی  بالا، بیان و زبان بدن خوبی برخوردار بودند و بازی زیبا روانی از خود برجا گذاشتند.

موسیقی، طراحی لباس و طراحی صحنه متناسب با نمایش، ایجاد تابلو های زیبا  در آغاز، در طول اجرای نمایش و پایان آن در روند رو به رشد نمایش کمک بسزایی داشت و تماشاگران را محو نمایش کرده بود.

گفتنی است که اجرای نمایش‌های بخش تئاتر خیابانی دومین همایش استانی «اشکواره جسنی» آمل از سوم آبان ماه 98 آغاز و تا دهم آبان  به اجرا درخواهد آمد.




نظرات کاربران