در حال بارگذاری ...

افقی روشن برای فرهنگ و هنر مازندران

رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران در پیامی انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را تبریک گفت.

به گزارش تئاتر مازندران، یاسر محمودی برنتی رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران در پیامی انتصاب عباس زارع به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران را به وی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای عباس زارع

مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

با سلام و احترام

انتخاب جنابعالی از سوی وزارت متبوع به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران حاصل پشتوانه علمی و سابقه درخشان فرهنگی‌تان بوده است.

بدون شک جنابعالی یکی از چهره‌های ارزشمند و فرهیخته عرصه فرهنگ و هنر مازندران محسوب می‌شوید که همواره با تفکرات فرهنگی و به‌دوراز حاشیه‌های سیاسی در حوزه فرهنگ و هنر گام برداشته‌اید.

این انتخاب شایسته نشات گرفته از تعهد، کارآمدی، شایستگی‌، تخصص و تجربه بالای حضرت‌عالی در دوره‌ها و مسئولیت‌های مختلف است که موجبات رشد و ارتقای مجموعه فرهنگی استان مازندران را در پی خواهد داشت و در پی این انتخاب و انتصاب شایسته می‌توان افقی روشن و آینده‌ای پر از امید را برای مجموعه فرهنگی و هنری مازندران متصور شد.

امید است با حضور شایسته جنابعالی در این جایگاه خطیر و بهره‌گیری مطلوب از توان و ظرفیت‌های فراوان و متنوع فکری بیش‌ازپیش شاهد افق‌های روشن در تقویت جایگاه فرهنگ و هنر در استان باشیم.

در پایان ضمن تقدیر از حسن انتخاب مسئولین و متولیان امر در راستای انتخاب جنابعالی به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، تداوم توفیقات جنابعالی را آرزومندم.

یاسر محمودی برنتی

رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران




نظرات کاربران