در حال بارگذاری ...
توسط هیأت داوران

برگزیدگان جشنواره تئاتر بسیج مازندران معرفی شدند

برگزیدگان نخستین جشنواره تئاتر بسیج مازندران با آرای هیأت داوران متشکل از نصرالله قادری، کوروش زارعی و سلمان خطی معرفی شدند.

به گزارش تئاتر مازندران، این جشنواره با رقابت 12 گروه نمایشی از 8 شهرستان استان در دو بخش صحنه‌ای و بچه‌های محله، توسط سازمان بسبج هنرمندان مازندران در ساری برگزار شد.

در بخش «بچه‌های محله» نمایش «گزارش یک تابوت» از نور رتبه نخست جشنواره را کسب کرد، نمایش «اگر این نقطه دنیا نبودم» از قائمشهر دوم شد و نمایش «کلیددار کعبه» از نکا مقام سوم جشنواره را به دست آورد.

در بخش صحنه‌ای نیز جایزه‌ اول بازیگری مرد به «سجاد بحری» برای بازی در نمایش «قناسه» تعلق گرفت، پرهام اخلاقی برای بازی در نمایش «ترانه‌ای برای آیدا» دوم شد و محمدجواد رحمانی آلاشتی برای بازی در نمایش «زنگار» رتبه سوم را به دست آورد. در این بخش از رضا بحری و علیرضا دهقان برای بازی در نمایش «مشتی پلوری» از آمل نیز تقدیر شد.

در بخش بازیگری زن فاطمه پروا مکرم برای نمایش «قناسه» از تنکابن جایزه نخست بازیگری زن جشنواره را از آن خود کرد، طیبه علیخانیان برای نمایش «سوفیای من» از رامسر دوم شد و بهناز دوستی برای نمایش حریر از ساری حائز رتبه سوم شد.

رتبه اول  بخش کارگردانی به سجاد بحری برای نمایش «قناسه» از تنکابن رسید، هوشنگ امیدی‌نژاد برای نمایش «سوفیای من» از رامسر دوم شد و پرهام اخلاقی برای نمایش «ترانه‌ای برای آیدا» از ساری جایزه سوم کارگردانی را به دست آورد.

جایزه نخست بخش نویسندگی نیز به سجاد بحری برای نمایشنامه «قناسه» رسید و جایزه سوم این بخش توسط هیأت داوران به سعید شفیعیان برای نمایشنامه «مشتی پلوری» رسید. هیأت داوران در این بخش اثری را حائز رتبه دوم ندانست.

در بخش موسیقی بدون اولویت از موسیقی نمایش‌های «مشتی پلوری» از آمل و «حریر» از ساری تقدیر شد. جایزه برگزیده بخش طراحی صحنه نیز به سجاد بحری برای نمایش «قناسه» رسید. هیأت داوران نمایش «قناسه» به کارگردانی سجاد بحری از تنکابن را به عنوان نمایش برگزیده جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان مازندران، برای حضور در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت معرفی کرد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران