در حال بارگذاری ...
توسط گروه Bit بابل

دور دوم اجرای «1978» در تئاتر مستقل تهران آغاز می‌شود

دور دوم اجرای نمایش «۱۹۷۸» توسط گروه تئاتر Bit بابل در رپرتوار عصر تجربه تئاتر مستقل تهران از فردا -یکشنبه ۲۳ مهر- آغاز می‌شود.

به گزارش تئاترمازندران، «1978» به نویسندگی و کارگردانی محمد شجاعی از فردا در تئاتر مستقل تهران روی صحنه می‌رود و قرار است تا 28 مهر اجرا شود.

این نمایش از 20 تا 24 شهریور نیز در قالب همین رپرتوار روی صحنه رفته بود.

«1978» ماجرای تراژیک زندگی و مرگ اعضای فرقه معبد مردم را روایت می‌کند که در تاریخ ۱۸ نوامبر سال ۱۹۷۸، تن به یک مرگِ جمعی دادند. محمد شجاعی، مهدی گدازگر، روجا رنجبر، میثم مجاوری، مطهره ابراهیمیان و علی محمودی ایفاگر نقش 6 بازمانده آن واقعه هستند که پس از سال‌ها گرد آمده‌اند تا مروری بر چگونگی آن رخدادِ رازآلودِ تاریخی داشته باشند. نمایش «1978» به نویسندگی و کارگردانی محمد شجاعی از سوی گروه تئاتر «Bit» و با همکاری انستیتو جونز تاون و دپارتمان فلسفه و ادیان دانشگاه سن‌دیگو تولید شده و نخستین نمایشی است که در ایران به روایت این واقعه پرداخته است. «1978» قرار است از 7 تا 9 آبان نیز در تهران اجرا شود.

این نمایش نخستین بار آذر و دی ۹۵ به مدت ۲۶ شب در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد بابل روی صحنه رفت و مورد استقبال علاقه‌مندان به تئاتر در مازندران قرار گرفت.

«1978»  از تا 28 مهر در تهران، ضلع شرقی چهارراه ولیعصر(تئاتر شهر)، خیابان رازی، نبش کوچه زند وکیل، پلاک ۵۰ و در قالب رپرتوار عصر تجربه اجرا شود. فروش بلیت اجراهای «عصر تجربه» از طریق سایت تیوال www.tiwall.com انجام خواهد شد.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران