در حال بارگذاری ...
کارگردان برتر بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران:

نگذاریم فرهنگ مازندران از بین برود

کارگردان برتر بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران توجه هنرمندان به فرهنگ بومی را یک اولویت در کار فرهنگی و هنری و عرصه تئاتر دانست.

به گزارش تئاتر مازندران، حمیدرضا خسروی لرگانی اظهار کرد: تئاتر یعنی فرهنگ و متأسفانه خیلی وقت است که فرهنگ مازندران در حال از بین رفتن است. حضور من در این جشنواره فقط برای این است که بگویم نگذاریم فرهنگ مازندران از بین برود و چیزی که داریم را به دیگران ندهیم.

وی افزود: جای این‌که برای جوایز با هم اختلاف پیدا کنیم، به مازندرانی بودن‌مان افتخار کنیم و به فکر حفظ موسیقی، فرهنگ، آیین‌ها و اسطوره‌های خودمان باشیم. ضمن قدردانی از آقای زندی سرپرست گروه تئاتر مولانا، این جایزه را متعلق به هر هفت کارگردان می‌دانم.

کارگردان نمایش «بر پدر هر چی دروغگو لعنت» خاطرنشان کرد: افتخارم این است که مازندرانی، نوشهری و لرگانی‌ام. از میثم زندی تشکر می‌کنم که باعث شد به مازندران برگردم و در استان خودم کار کنم.




مطالب مرتبط

با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران صورت گرفت

برگزاری بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» در نوشهر
با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران صورت گرفت

برگزاری بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» در نوشهر

در بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» که به دبیری مسلم خردمند برگزار می‌شود، آثار تولیدی دانشجویان افسری دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، با موضوع دریا، نیروی دریایی ارتش و ماهیت دفاعی نیروهای دریایی بر صحنه می‌روند. 

|

«قفس جایی برای رام کردنت» در نوشهر به صحنه خواهد رفت

«قفس جایی برای رام کردنت» در نوشهر به صحنه خواهد رفت

نمایش «جایی برای رام کردنت» به کارگردانی مسعود تیر که از آثار پذیرفته شده در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران است، از روز شنبه 13 آبان، اجرای عمومی خود را در شهرستان نوشهر آغاز خواهد کرد.

|

نظرات کاربران