در حال بارگذاری ...
کارگردان مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره تئاتر مازندران:

زنگ آغاز سی اُمین جشنواره تئاتر مازندران امشب به صدا در می آید

کارگردان مراسم اختتامیه بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران از به صدا در آمدن زنگ آغاز سی‌امین جشنواره تئاتر استان مازندران در مراسم اختتامیه امشب خبر داد.

به گزارش تئاتر مازندران، مهسا دادبود اظهار کرد: در پایان مراسم اختتامیه قرار است با حضور دبیر و مدیر اجرایی جشنواره، زنگ آغاز سی‌امین جشنواره تئاتر مازندران به صدا در بیاید تا اهمیت برنامه‌ریزی برای جشنوره سی‌اُم از یک سال پیش از آغاز جشنواره نشان داده شود.

وی اظهار کرد: در برنامه امشب، دو تن از هنرجویان تئاتر فیزیکال آموزشگاه تئاتر شهر شمال روی صحنه حاضر می‌شوند و در کنار تصاویری که از نمایشگر صحنه در قالب تیزر پخش می‌شود، با اجرای پانتومیم به ایفای نقش می‌پردازند. این دو هنرمند در واقع به عنوان عناصر صحنه تا زمان حضور داوران روی صحنه روی سن حضور خواهند داشت.

کارگردان مراسم اختتامیه بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران تصریح کرد: اجرای برنامه اختتامیه را رحیم رستمی به عهده دارد که آغاز برنامه با صدای او و بدون حضورش روی صحنه خواهد بود.

به گفته دادبود، اجرای گروه آوازی سونات به رهبری محسن بافنده و تقدیر از خانواده یکی از شهدای هنرمند از دیگر بخش‌های برنامه اختتامیه است.

وی افزود: در اعلام و اهدای حجوایز امسال شیوه جدیدی را به کار گرفتیم. به این شکل که ابتدا جوایز رتبه سوم همه بخش‌ها توسط داوران مرحله نخست جشنتواره خوانده و اهدا می‌شود. سپس جوایز رتبه‌های دوم همه بخش‌ها توسط مسئولان اعلام و اهدا می‌شود و سپس با حضور دبیر و مدیر اجرایی جشنواره و یکی از مسئولان هنرهای نمایشی، جوایز رتبه‌های برتر همه بخش‌ها خوانده و اهدا می‌شود.

 




نظرات کاربران