در حال بارگذاری ...
از سوی گروه تئاتر گل نرگس شهرستان نور

نمایش دفاع مقدسی «سیزده» در ایزدشهر روی صحنه می رود

نمایش«سیزده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصرالله زاده از ۲۶ الی ۲۹ شهریورماه در ایزد شهر شهرستان نور به روی صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر مازندران، نمایش «سیزده» از سوی گروه هنری گل نرگس شهرستان نور با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی مازندران-شعبه شهرستان نور  و موسسه فرهنگی هنری آرمان از امروز -بیست و ششم شهریور- در سالن نمایش آرمان ایزدشهر روی صحنه می رود.

این نمایش در دو اپیزود به روایت دوران دفاع مقدس و  سپس به ماجرای سیزده تن از شهدای مازندرانی مدافع حرم در خان طومان می پردازد.
فردین اسلامی، سید محمد موسوی و مهدی نصرالله زاده از بازیگران این نمایش هستند و پژمان نیکدان بحری، اشکان نجاری، احمد ایکانی، محمد حسین ازوجی، علیرضا رمضانی، سما کابلی، سوگند آسمانی، لیلا ترک کجوری، رها شکوهی و سیده زهرا حسینی  به عنوان همسرایان در این نمایش همکاری دارند.
در این نمایش نساء زالکانی به عنوان دستیار کارگردان، سما کابلی منشی صحنه، نرگس مینوره طراح گریم، فردین اسلامی طراح پوستر و بروشور، مسعود بینایی روابط عمومی و تبلیغات ، وفا محرابی طراح موسیقی، بهروز حسینی نوازنده دوتار و کمانچه و امیر حسین دیوسالار به عنوان نوازنده دوتار همکاری دارند.

این نمایش امروز تا ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۹:۳۰ در سالن نمایش آرمان ایزد شهر شهرستان نور به‌روی صحنه می رود.




مطالب مرتبط

گفت و گو با کارگردان نمایش «مغزهای کادو پیچ شده»

مهدی نصرالله زاده: تئاتر را میان مردم ببریم
گفت و گو با کارگردان نمایش «مغزهای کادو پیچ شده»

مهدی نصرالله زاده: تئاتر را میان مردم ببریم

مهدی نصرالله زاده، کارگردان نمایش مغزهای کادو پیچ شده»، از مزیت‌های اضافه شدن بخش تئاتر خیابانی در جشنواره استانی و ارزیابی کیفی جشنواره سی و پنجم مازندران می‌گوید.

|

گفت‌و‌گو با کارگردان نمایش شنگول و‌منگول :

رضا غلامی: آموزش محوری اولویت اصلی در تولیدات کودک و نوجوان باید باشد
گفت‌و‌گو با کارگردان نمایش شنگول و‌منگول :

رضا غلامی: آموزش محوری اولویت اصلی در تولیدات کودک و نوجوان باید باشد

رضا غلامی نویسنده و کارگردان نمایش کودک «شنگول و‌ منگول و حبه انگور» اصل آموزش را اولویت اصلی خود در تولیدات کودک و‌ جوان برشمرد و استقبال چشمگیر از نمایش های کودک در این شهرستان را از سرمایه های اصلی تئاتر نور دانست.

|

نظرات کاربران