در حال بارگذاری ...
مدیر اجرایی بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران:

ساعت اجرا و نشست نقد نمایش‌های صبح تغییر کرد

مدیر اجرایی بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران از تغییر در ساعت اجرای نمایش‌های نوبت صبح هر ۳ روز جشنواره و نشست نقد و بررسی دو نمایش نخست روزهای شنبه و یکشنبه خبر داد.

به گزارش تئاتر مازندران، محمد فضلی گفت: با توجه به درخواست کارگردانان نوبت صبح برای تغییر ساعت اجرای نمایش‌های نوبت صبح به دلیل نیازشان به زمان بیشتر جهت طراحی صحنه و دکور، دبیرخانه جشنواره ساعت اجرای نمایش‌‌های نوبت صبح را از 10:30 به 11:30 تغییر داد.

وی افزود: به دلیل تعویق یک ساعته زمان اجرا، زمان برگزاری نشست‌های نقد و بررسی دو نمایش نخست روزهای شنبه و یکشنبه نیز تغییر کرد. پیش از این قرار بود نشست نقد و بررسی هر نمایش یک ساعت پس از پایان آن نمایش در همان سالن اجرا شود. اما با این تغییر نشست نقد و بررسی دو نمایش نخست شنبه و یکشنبه هم‌زمان از ساعت 17:30 در آمفی‌تئاتر حوزه هنری مازندران برگزار می‌شود. زمان اجرا و نقد و بررسی نمایش‌های «پلی از جنس شیشه» و بر پدر هر چی دروغگو لعنت» تغییری نکرد.

مدیر اجرایی بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران خاطرنشان کرد: به این ترتیب نمایش‌های «ساعت گرگ و میش» در روز نخست، «سوپ بوقلمون» در روز دوم و «مسلخ» در روز سوم از ساعت 11:30 در آمفی‌تئاتر سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روی صحنه می‌روند.

نشست نقد و بررسی «ساعت گرگ و میش» از ساعت 17:30 شنبه همراه با نشست نقد و بررسی نمایش دوم این روز، یعنی «امپرسیون؛ جیغ بنفش» در آمفی‌تئاتر حوزه هنری مازندران برگزار می‌شود. نقد و بررسی «سوپ بوقلمون» نیز با نشست نقد و بررسی «حقایقی درباره یک ماهی مرده» از ساعت 17:30 روز یکشنبه در آمفی‌تئاتر حوزه هنری برپا خواهد شد.

نقد و بررسی «مسلخ» نیز در روز سوم جشنواره از ساعت 13 در آمفی‌تئاتر حوزه هنری برگزار می‌شود.

 

 

 




نظرات کاربران