در حال بارگذاری ...
مدیر اجرایی بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران:

احتمال تغییر ساعت و محل اجرای برخی نمایش‌های جشنواره وجود دارد

مدیر اجرایی بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران از احتمال تغییر در ساعت یا محل اجرای برخی نمایش‌های حاضر در جشنواره خبر داد.

به گزارش تئاتر مازندران، محمد فضلی گفت: با توجه به این‌که نصب دکور برای نمایش‌ها باید پیش از آن انجام شود و به دلیل درخواست کارگردانانی که صبح نمایش‌شان روی صحنه می‌رود، این احتمال وجود دارد که ساعت اجرای نمایش‌های صبح از 10:30 به 11:30 تغییر کند.

وی افزود: با توجه به زمان بسیار کمی که برای برنامه‌ریزی جشنواره داشتیم، در کمترین زمان ممکن جدول اجرای نمایش‌ها را تنظیم و اعلام کردیم. در تنظیم جدول حتی از خود کارگردانان نیز مشورت گرفته شد تا مشکلی در اجرا نداشته باشند. اما به دلیل نیاز به زمان برای آماده‌سازی صحنه و دکور، احتمالا زمان اجراهای صبح را تغییر خواهیم داد.

مدیر اجرایی بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران به اهمیت اعتماد و اعتقاد هنرمندان حاضر در جشنواره به ستاد اجرایی جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: گاهی در برخی جشنواره‌ها دیده می‌شود که بعضی هنرمندان پیش از برگزاری جشنواره می‌گویند با حضور فلان داور، کار ما رتبه نمی‌آورد. یا این‌که عوامل برگزاری جشنواره به داوران می‌گویند چه اثری انتخاب شود.

فضلی تصریح کرد: این تفکر و نگرش باطل و البته مضحک است که داوران اعتبار و حیثیت خود را برای فرد یا افراد دیگر زیر سوال ببرند. انتظار داریم این نگرش برای همیشه از جامعه تئاتر مازندران دور شود و همه بپذیریم که با شرکت در هر جشنواره‌ای امکان حذف شدن یا رتبه نیاوردن آثارمان وجود دارد. چون داوری در همه جای دنیا در کنار توجه به معیارها، به سلیقه داوران هم وابسته است.




نظرات کاربران