در حال بارگذاری ...
با رأی هیأت انتخاب

هفت نمایش در بخش نهایی بیست و نهمین جشنواره تئاتر مازندران اجرا می شود

آثار راه یافته به بخش نهایی بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران از سوی هیأت داوران بخش بازبینی معرفی شدند

به آثار راه یافته به بخش نهایی بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر مازندران معرفی شدند. به گزارش تئاتر مازندران، هیأت انتخاب آثار بیست‌و‌نهمین جشنواره تئاتر استان مازندران پس از بازبینی نمایش‌های متقاضی حضور در بیست‌ونهمین جشنواره تئاتر استان، که از 10 تا 15 ماه جاری در شهرهای مختلف انجام شد، بیانیه و آراء خود را اعلام کردند.

با رأی هیأت انتخاب متشکل از رحیم ناظریان، محمد شجاعی و علیرضا قنبری و نظارت حمیدرضا برزگر به عنوان ناظر هیأت داوران، پس از بازبینی 19 نمایش از 10 شهرستان، 7 نمایش به بخش نهایی بیست‌وهفتمین جشنواره تئاتر مازندران راه یافتند.

نمایش «بر پدر هر چی دروغگو لعنت» به کارگردانی حمیدرضا خسروی از نوشهر، نمایش «سوپ بوقلمون» به کارگردانی سینا علیپور از بابلسر، «مسلخ» به کارگردانی نعیم صالحی از تنکابن، «امپرسیون؛ جیغ بنفش» به کارگردانی فرهاد عرب از بابل، «حقایقی درباره‌ی یک ماهی مُرده» به کارگردانی علی محمدی حاجی از بابل، «پُلی از جنس شیشه» به کارگردانی فرشته پیاده روحی از بابل و «ساعت گرگ و میش» به کارگردانی رضا امیرصالحی از آمل راه یافتگان به جشنواره تئاتر مازندران هستند.

به این ترتیب تئاتر بابل که در مرحله بازبینی با 5 نمایش پیشتاز حضور در جشنواره بیست و نهم بود، در بخش نهایی نیز با 3 نمایش بیشترین سهم را در جشنواره تئاتر امسال مازندران دارد. بیست و نهمین جشنواره تئاتر مازندران از 25 تا 27 شهریور در ساری برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران