در حال بارگذاری ...
با حضور رئیس و دبیر انجمن هنرهای نمایشی مازندران

مجمع عمومی انجمن نمایش شهرستان گلوگاه برگزار شد

نخستین جلسه مجمع عمومی انجمن نمایش گلوگاه با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و دبیر انجمن هنرهای نمایشی مازندران ۶ شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری فجر گلوگاه برگزار شد

به گزارش تئاتر مازندران، نخستین جلسه مجمع عمومی انجمن نمایش گلوگاه با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس و دبیر انجمن هنرهای نمایشی مازندران و تعدادی از هنرمندان تئاتر این شهرستان دوشنبه 6 شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری فجر گلوگاه برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلوگاه در این نشست با بیان این‌که از هر اقدامی برای ثبت گروه‌های تئاتر شهرستان در طرح استقرار حمایت خواهیم کرد، گفت: مدیر شعبه انجمن هنرهای نمایشی در گلوگاه پیگیر کارهای مربوط به ثبت دست‌کم یک گروه تئاتری شهرستان در طرح استقرار گروه‌های نمایشی باشد تا نام گلوگاه نیز در بین شهرستان‌های دارای گروه تئاتری ثبت شده قرار گیرد.

داود بابایی اظهار کرد: گلوگاه استعدادهای خوبی در هنر تئاتر دارد که می‌توانند با آموزش و توجه بیشتر در تئاتر استان و کشور بدرخشند. از طرفی با توجه به محروم بودن گلوگاه از سینما، تئاتر می‌تواند جایگزین بسیار مناسبی برای جوانان و خانواده‌ها باشد و بخش قابل توجهی از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این شهر را به درستی پر کند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران نیز در این نشست ضمن تشریح و ترسیم فضای کلی انجمن هنرهای نمایشی مازندران، اظهار کرد: هدف از تشکیل این انجمن و راه‌اندازی دفاتر شعب در شهرستان‌ها، برنامه‌ریزی دقیق‌تر و ساماندهی گروه‌های تئاتری در چارچوب ضوابط و مقررات برای پیشبرد اهداف تئاتر در شهرستان‌هاست.

میثم زندی افزود: انجمن‌ هنرهای نمایشی استان و دفاتر شهرستانی این انجمن ملزم به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ارتقای سطح علمی هنرمندان و هنرجویان هستند. همه ابعاد و زوایای تئاتر مازندران در شهرستان‌ها باید به دقت مورد آسیب‌شناسی قرار گیرد تا خروجی فعالیت‌های ما حتی اگر اندک باشد، کیفیتی پایدار داشته باشد.

در این نشست اعضا جدید شورای نظارت بر نمایش شهرستان نیز معارفه شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران