در حال بارگذاری ...
از سوی گروه تئاتر «سونر» آمل

«کاش می‌شد منم بیام...» در آمل اجرا می‌شود

گروه تئاتر سونر آمل نمایش «کاش می‌شد منم بیام...» را به کارگردانی محسن اردشیر آماده اجرا کرد

 به گزارش تئاتر مازندران، این نمایش به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی محسن اردشیر، برای حضور در جشنواره تئاتر فجر تولید شده است. تمرین برای تولید این نمایش از حدود 6 ماه پیش آغاز شده و قرار است پس از اجرا در آمل، برای حضور در جشنواره تئاتر فجر رقابت کند.

«کاش می‌شد منم بیام...» قرار است از 14 تا 31 شهریور در مجتمع تئاتر شهر آمل اجرای عموم داشته باشد. محمرضا شجاعی، فرخنده ابراهیمی، پونه غدیری و سارا یزدانی هنرپیشگان این نمایش هستند و اسماعیل شایانپور نیز به عنوان دستیار کارگردان، در تولید این نمایش اردشیر را همراهی می‌کند.

کارگردان این نمایش با بیان این‌که تلاش می‌کنیم که این نمایش را به جشنواره تئاتر فجر برسانیم، گفت: پس از اجرای عمومی نمایش، فیلم آن را به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر می‌فرستیم تا مانند سال گذشته که با نمایش صحنه‌ای «مرگ آنجل‌ها» در فجر حضور داشتیم، امسال هم نماینده مازندران در این جشنواره باشیم و اجرای بهتری نسبت به سال قبل روی صحنه ببریم.

اردشیر افزود: نمایشنامه «کاش می‌شد منم بیام» مضمونی اجتماعی دارد و در دوره سی‌و‌پنجمین جشنواره تئاتر فجر برگزیده بخش شد. این اثر بخشی از زندگی مادری را روایت می‌کند که برای ادامه تحصیل، از به دنیا آوردن فرزندش منصرف شده و جنین را سقط می‌کند، اما پس از چند سال فرزند سقط شده به خواب او می‌آید و همین موضوع زندگی او را مختل می‌کند، تا جایی که زن تصور می‌کند این بچه واقعا وجود دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران