در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر علامت سوال

کمدی اجتماعی «قاب عکس آقاجون» در آمل روی صحنه رفت

گروه تئاتر «علامت سوال» آمل از پنجشنبه گذشته نمایش کمدی «قاب عکس آقاجون» را در سالن آمفی‌تئاتر شهرداری آمل روی صحنه برد

گروه تئاتر «علامت سوال» آمل از پنجشنبه گذشته نمایش کمدی «قاب عکس آقاجون» را در سالن آمفی‌تئاتر شهرداری آمل روی صحنه برد.

به گزارش تئاتر مازندران، این کمدی اجتماعی به کارگردانی و نویسندگی مجتبی امدادی امشب و فردا شب نیز از ساعت 20:30 اجرا می‌شود.

نویسنده و کارگردان این نمایش با بیان این‌که «قاب عکس آقاجون» یک نمایش اجتماعی در ژانر کمدی است، گفت: پیام و محتوای این نمایش احترام به والدین و بزرگترهاست. موضوعی که همواره در همه فرهنگ‌ها به آن تأکید شده و در زندگی امروز نیاز است که بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
مجتبی امدادی اظهار کرد: نمایش فضایی تقریباً فانتزی دارد، اما همه اتفاقاتی که در نمایش رخ می‌دهد رئال است. بازی روان و کاملاً عامیانه در نمایش به کار گرفته شده و اثر دیالوگ‌محور است. در واقع نمایش بیشتر بر مبنای طنز موقعیت تولید شده است.
وی افزود: این نمایش سال گذشته  10 شب در آمل روی صحنه رفت که بیش از 2هزار  نفر به تماشای آن نشستند در نور، بابلسر و محمودآباد نیز این نمایش را زمستان سال گذشته روی صحنه بردیم.

قدیر شمشیری، مجتبی امدادی، مهناز سالاری، شروین بحری و شبنم محمدتبار هنرپیشگان این نمایش هستند. اردلان داوودی(آهنگساز)، محمد حداد(آواز)، الهه شمشیری(مدیر صحنه)، ابوالفضل سیدی(اجرای نور)، آناهایتا اندواری(چهره‌پرداز) و نازیلا زال نیز از عوامل تولید این نمایش هستند.




نظرات کاربران