در حال بارگذاری ...
با همکاری شهرداری و شورای اسلامی ساری

استند ویژه انجمن هنرهای نمایشی مازندران نصب شد

استند ویژه انجمن هنرهای نمایشی مازندران با همکاری شهرداری ساری مقابل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نصب شد

 به گزارش تئاتر مازندران، این استند که شهردار ساری بهمن ماه سال گذشته و در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات مازندران وعده نصب آن را داده بود، با پیگیری‌های انجمن هنرهای نمایشی و همکاری شهرداری ساری در محل مورد نظر نصب شد و مورد استفاده قرار گرفت.

عضو هیأت رییسه انجمن هنرهای نمایشی مازندران در این باره گفت: اگرچه هنوز تئاتر در مازندران کاستی‌های زیادی برای تبلیغات دارد، اما این اقدام از سوی شهرداری ساری را قابل قدردانی و تحسین است. البته شهرداری ساری پیش از این نیز به صورت محدود استندهایی را در شهر برای تبلیغ برخی نمایش‌ها در اختیار گروه‌ها قرار می‌داد. اما این نخستین جایگاه رسمی و دائمی تبلیغ تئاتر در استان مازندران محسوب می‌شود که با همکاری شهردار محترم و فرهنگ‌دوست ساری نصب شده است.

«علیرضا قنبری» اظهار کرد:  از این به بعد همه رویدادهای تئاتری مرتبط با انجمن هنرهای نمایشی مازندران مانند برگزاری جشنواره‌ها و جشن‌ها و همچنین بنر مربوط به اجرای نمایش‌ها روی این استند تبلیغ می‌شود.

وی افزود: در روند تایید و تصویب اختصاص این استند و نصب آن باید علاوه بر شهردار گرامی مرکز استان، از دکتر «سید مهدی احمدی» عضو شورای اسلامی شهر ساری، مهندس «حسن کلانتری» معاون خدمات شهری شهرداری و آقای «مصطفی نیک‌نقش» رئیس اداره زیباسازی شهرداری ساری نیز قدردانی می‌کنیم که همکاری خوبی برای تحقق این امر داشتند.

قنبری با اشاره به ضرورت افزایش توجه به فعالیت‌های فرهنگی و هنری از سوی همه ادارات و نهادهای اجرایی در سایر شهرهای استان خاطرنشان کرد: امیدواریم در همه شهرهای مازندران، به ویژه شهرهای بزرگ استان که جایگاه آن‌ها در تئاتر مازندران برجسته است نیز به زودی شاهد چنین اتفاقات و توجه‌های مناسبی از سوی نهادهایی مانند شهرداری باشیم تا دفتر انجمن هنرهای نمایشی در هر شهر و گروه‌های تئاتر این شهرها نیز دست‌کم یک جایگاه مناسب برای تبلیغ محیطی نمایش‌ها و فعالیت‌های نمایشی خود داشته باشند.




نظرات کاربران