در حال بارگذاری ...
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن:

مهلت فرستادن اثر به ششمین جشنواره تئاتر ترنج تمدید شد

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن مهلت دریافت آثار برای ششمین جشنواره تئاتر ترنج غرب مازندران را تا سی فروردین تمدید کرد

به گزارش تئاتر مازندران،  این جشنواره ویژه شهرستان‌های محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، عباس‌آباد، کلاردشت، تنکابن و رامسر است که تابستان امسال آینده در تنکابن برگزار ‌می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن اظهار کرد: مهلت فرستادن آثار و طرح‌های نمایشی به دبیرخانه این جشنواره در فراخوان تا 15 فروردین اعلام شده بود که با توجه به برخی درخواست‌ها و برای این‌که فرصت بیشتری برای حضور در جشنواره باشد، این زمان تا 30 فروردین تمدید شد.

«بابک شمس ناتری» افزود: نتایج بازخوانی متون نمایشی 10 اردیبهشت اعلام می‌شود و زمان بازبینی آثار راه یافته به بخش دوم جشنواره نیز 20 مرداد است. همچنین در فراخوان نخست، زمان برگزاری جشنواره 25 تا 28 مرداد اعلام شده بود که این تاریخ نیز به 20 تا 24 شهریور تغییر یافت.

وی گفت:  در ترنج ششم بیش از دوره‌های گذشته به دنبال کشف افق‌های تازه در عرصه تئاتر و اندیشه تئاتر ملی و اسلامی و بازنمایی ان در جامعه امروز هستیم که امیدواریم با استقبال هنرمندان تئاتر شهرستان‌های غرب مازندران به این اهداف دست یابیم و شاهد جشنواره‌ای پویا و پررونق باشیم.

جشنواره تئاتر ترنج با موضوع آزاد برگزار می‌شود. اما به منظور تشویق هنرمندان تئاتر در تولید آثار مرتبط با فضای بومی استان که نگاه و دانش روز تئاتر در آن‌ها به کار گرفته شده باشد و همین‌طور افزایش انگیزه نمایشنامه‌نویسان مازندران، اولویت انتخاب طرح‌ها و ایده‌ها با آثار بومی و نویسندگان استان است. طبق فراخوان، در این دوره به آثار اول تا سوم در بخش‌های نویسندگی، کارگردانی، بازیگری، طراحی صحنه، طراحی لباس، طراحی نور و طراحی پوستر جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد.




نظرات کاربران