در حال بارگذاری ...
دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مازندران:

5گروه نمایشی وارد ساری شدند/اعلام برنامه روز نخست جشنواره تئاتر مازندران

به گزارش ایران تئاتر میثم زندی با اشاره به ورود پنج گروه نمایشی به این شهرستان اظهار کرد: گروه های تئاتر بابلسر، نوشهر، بهشهر، آمل و بابل وارد ساری میزبان بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان مازندران شدند.

وی افزود: داوری های این دوره از جشنواره با دقت و حساسیت بسیار بالایی انجام شد و با نگاهی کاملا فنی و بی طرفانه پنج گروه به بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مازندران راه یافتند.

دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مازندران درباره برگزاری برنامه های روز نخست جشنواره تصریح کرد: بر اساس جدول زمان بندی اجرای نمایش های شرکت کننده در بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مازندران در روز نخست، آئین افتتاحیه با اجرای تئاتر " گل خون" به نویسندگی مهیار هزار جریبی از گروه تئاتر "سیرانگ" بهشهر  راس ساعت 10:30 صبح در سالن سلمان هراتی انجام می شود.

وی با بیان اینکه ساعت 12 ظهر در سالن اجتماعات مجتمع سلمان هراتی نقد و بررسی این تئاتر انجام می شود، افزود: تئاتر " اگزیستنس" به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سینا علیپور از گروه تئاتر پژواک بابلسر ساعت 15:30 در سالن آمفی تئاتر حوزه هنری به روی صحنه می رود و سپس راس ساعت 17 نقد و بررسی آن در سالن اجتماعات برگزار می شود.

زندی اضافه کرد: راس ساعت 18 نیز تئاتر " گم شدنم تقریبا قطعی است" به نویسندگی و کارگردانی فاطمه زندی از گروه تئاتر مولانای نوشهر در سالن سلمان هراتی به روی صحنه خواهد رفت و ساعت 20 نیز نقد و بررسی آن انجام می شود.

وی گفت: این دوره از جشنواره از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و مطمئنا بر غنای تئاتر استان بیش از پیش خواهد افزود.




نظرات کاربران