در حال بارگذاری ...
رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران خبر داد

15 اثر به دبیرخانه بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مازندران رسید

رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران از ارسال ۱۵ نمایش برای حضور در بخش نهایی مهم‌ترین رویداد تئاتری استان به دبیرخانه این جشنواره خبر داد.

به گزارش تئاتر مازندران، میثم زندی گفت: از بین 15 نمایش یکی از آثار به دلیل نداشتن اجرای عمومی پیش از پایان مهلت فرستادن آثار حذف شد و در نهایت 14 اثر برای مرحله بازبینی باقی ماندند.

 

وی افزود: نمایش‌های «سودوکو» به کارگردانی «سید جواد صادق حسینی» از تنکابن، «گم شدنم تقریبا قطعی است» به کارگردانی «فاطمه زندی» از نوشهر، «گودوییسم» به کارگردانی «یوسف ابراهیمی» از نور، «پروانه‌های سوخته» به کارگردانی «شیوا کاویانپور» از محمودآباد»، «اگزیستنس» به کارگردانی «سینا علیپور» از بابلسر، « تروما» به کارگردانی پویا بهاری» از قائمشهر، «بی‌بی بیدل» به کارگردانی «بامداد یوسفی» از قائمشهر، «آسودگی» به کارگردانی «افسانه منادی» از بابل، «1978» به کارگردانی «محمد شجاعی» از بابل، «زنان مهتابی، مرد آفتابی» به کارگردانی مشترک «فرشته پیاده‌روحی» و «فروغ پیاده‌روحی» از بابل، «همه چیز می‌گذرد، تو نمی‌گذری» به کارگردانی مشترک «مجید شعاعی» و «مرتضی صادقیان» از آمل، «آژیر چهارگوش» به کارگردانی «شعبان علیجانپور» از آمل، «آنالیز» به کارگردانی یحیی باوی» از آمل، «روی زمین» به کارگردانی «مرتضی صادقیان» از آمل و «گل خون» به کارگردانی «مهیار هزارجریبی» از بهشهر 15 نمایشی هستند که برای حضور در مرحله بازبینی و انتخاب به دبیرخانه بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مازندران معرفی شدند که نمایش «آنالیز» از آمل موفق به حضور در مرحله بازبینی نشد.


رئیس انجمن هنرهای نمایشی مازندران اظهار کرد: بازبینی در روزهای ۱۶ تا ۱۸ شهریور در شهرستان‌های متقاضی انجام می‌شود تا گروه‌های راه‌یافته به بخش نهایی مشخص شوند. با نظر داوران بخش انتخاب به احتمال زیاد 6 اثر به بخش نهایی جشنواره راه خواهند یافت.




نظرات کاربران