در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر کمال‌الملک تولید شد

«دعوت» در تئاتر نوشهر

گروه تئاتر «کمال‌الملک» نوشهر از شنبه این هفته اجرای نمایش «دعوت» را در نوشهر آغاز کرد.

به گزارش تئاتر مازندران، این نمایش با نویسندگی، طراحی و کارگردانی فرید صیدانلو و بر اساس برداشتی آزاد از نمایشنامه «دعوت» اثر غلامحسین ساعدی تولید شده است. کیمیا نصیری و فرید صیدانلو هنرپیشگان این نمایش هستند و محمدباقر محمودی دراماتورژی این اثر را به عهده دارد.

محمدجواد ملک‌محمودی(تهیه‌کننده)، امینه اقوشا(منشی صحنه)، رها یوسف‌نیای‌ خزر(طراح لباس)، انوش امیرخانلو(اپراتور نور)، علی مانگری(اپراتور موسیقی)، پریسا صالحی ثانی(عکاس)، یلدا عیسی‌زاده(عکاس و فیلمبردار پشت صحنه)، فاطمه عسگری(گریم)، فاطمه کیوان‌شکوه(برنامه‌ریز) و شهاب کلبادی‌نژاد(روابط عمومی) سایر عوامل تولید «دعوت» هستند.

اجرای این نمایش تا پنجشنبه این هفته -25 مرداد- هر روز از ساعت 19 در پلاتو دانشگاه هنر و معماری کمال‌الملک نوشهر آغاز می‌شود.




مطالب مرتبط

با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران صورت گرفت

برگزاری بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» در نوشهر
با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران صورت گرفت

برگزاری بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» در نوشهر

در بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» که به دبیری مسلم خردمند برگزار می‌شود، آثار تولیدی دانشجویان افسری دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، با موضوع دریا، نیروی دریایی ارتش و ماهیت دفاعی نیروهای دریایی بر صحنه می‌روند. 

|

«قفس جایی برای رام کردنت» در نوشهر به صحنه خواهد رفت

«قفس جایی برای رام کردنت» در نوشهر به صحنه خواهد رفت

نمایش «جایی برای رام کردنت» به کارگردانی مسعود تیر که از آثار پذیرفته شده در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران است، از روز شنبه 13 آبان، اجرای عمومی خود را در شهرستان نوشهر آغاز خواهد کرد.

|

نظرات کاربران