در حال بارگذاری ...
از 17 تا 27 مرداد

کانون پرورش فکری ساری میزبان «پاهای خانم هزارپا»

نمایش «پاهای خانم هزارپا» با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در ساری روی صحنه می‌رود.

به گزارش تئاتر مازندران، این نمایش به نویسندگی ندا حاجی‌بابایی و کارگردانی مهدی خجستگی تولید شده و قرار است از 17 تا 27 مرداد در سالن آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روی صحنه برود. علی‌اصغر تقی‌پور، علیرضا نامدار، سیدهاشم موسوی، فاطمه فرکی، سمانه دلیر، مهدی سوری، الهه اکبری، سمیه شیری و مرضیه کریمی هنرپیشگان این نمایش هستند. این نمایش ماجرای هزارپایی را روایت می‌کند که از دست و پاهای خود خسته شده و از شهر بیرون می‌آید و با کرمی روبه‌رو می‌شود که پایی ندارد و در ادامه با کمک کرم و پاهای خود جلوی سیلی که به سمت شهر در حال حرکت است را می‌گیرند. فاطمه سیدطالبی(دستیارکارگردان)، «حسن نوری(طراح صحنه)، حامد جهانبخش(آهنگساز) و مرتضی عقیقی(طراح پوستر) از عوامل تولید «پاهای خانم هزارپا» هستند.




مطالب مرتبط

از تولیدات گروه تئاتر قطره ساری

«آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» در ساری به صحنه رفت
از تولیدات گروه تئاتر قطره ساری

«آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» در ساری به صحنه رفت

نمایش «آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» از تولیدات گروه قطره ساری و به نویسندگی حمید رضا برزگر و کارگردانی مشترک ، لیلا پیام و حمید رضا برزگر از ۱۸ بهمن لغایت ۷ اسفند در ساری به روی صحنه رفت.

|

با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت
با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت

برای نخستین بار گروه تئاتر دیدار با هنرمندی هنرمندان سالمند مرکز سرای مهر ساری و به نویسندگی و کارگردانی منیژه معصومی نمایش « آخرین بار کی دست مادرت را بوسیدی » در این شهرستان به مدت ۱۰ شب ، روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران