در حال بارگذاری ...
در جشن هفته تئاتر رامسر

تماشاخانه خصوصی «تئاتر فردا» گشایش می‌یابد

مدیر شعبه انجمن هنرهای نمایشی مازندران از برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر در این شهرستان و به بهره‌برداری رسیدن نخستین پلاتوی تئاتر رامسر در این جشن خبر داد.

به گزارش تئاتر مازندران، هوشنگ امیدی‌نژاد در نشست مشترک اعضای هیأت مدیره و شورای مشورتی انجمن نمایش رامسر گفت: در جشن هفته تئاتر رامسر تماشاخانه تئاتر فردا با اجرای نمایش «شهادتخوانی قدمشاد مطرب در طهران» نوشته «محمد رحمانیان» به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین مقرر شد با حضور مسئولان و جامعه تئاتر شهرستان رامسر از بلیط تئاتر تماشاخانه تئاتر فردا، رونمایی شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت حمایت نکردن مسئولان شهر از برگزاری جشن هفته تئاتر رامسر، این مراسم در یک روز با حضور همه فعالان عرصه تئاتر به‌ویژه پیشکسوتان با اهدای لوح سپاس و هدایا، و اجرای نمایش برگزار شود.

مؤسس تماشاخانه خصوصی تئاتر فردا افزود: از جمله طرح‌های دیگری که در این نشست به تصویب رسید، گشایش حساب صندوق پشتیبانی هنرمندان تئاتر شهرستان رامسر بود. این حساب به زودی تشکیل می‌شود و امیدواریم که در آینده پشتیبان خوبی برای هنرمندان شهرستان باشد.

وی اظهار کرد: در این نشست مسئولیت اعضای هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی رامسر نیز مشخص شد و «جواد صارمی» به عنوان معاون، «رامین شیخ‌کاظمی» بازرس و ناظر انجمن، «رسول اسماعیل‌زاده» مدیر روابط عمومی و امور مالی انجمن و «ساراناز ابراهیمیان» به عنوان مدیر نشست‌ها و امور اداری انتخاب و معرفی شدند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران