در حال بارگذاری ...
در جشن هفته تئاتر رامسر

تماشاخانه خصوصی «تئاتر فردا» گشایش می‌یابد

مدیر شعبه انجمن هنرهای نمایشی مازندران از برگزاری جشن اردیبهشت تئاتر در این شهرستان و به بهره‌برداری رسیدن نخستین پلاتوی تئاتر رامسر در این جشن خبر داد.

به گزارش تئاتر مازندران، هوشنگ امیدی‌نژاد در نشست مشترک اعضای هیأت مدیره و شورای مشورتی انجمن نمایش رامسر گفت: در جشن هفته تئاتر رامسر تماشاخانه تئاتر فردا با اجرای نمایش «شهادتخوانی قدمشاد مطرب در طهران» نوشته «محمد رحمانیان» به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین مقرر شد با حضور مسئولان و جامعه تئاتر شهرستان رامسر از بلیط تئاتر تماشاخانه تئاتر فردا، رونمایی شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت حمایت نکردن مسئولان شهر از برگزاری جشن هفته تئاتر رامسر، این مراسم در یک روز با حضور همه فعالان عرصه تئاتر به‌ویژه پیشکسوتان با اهدای لوح سپاس و هدایا، و اجرای نمایش برگزار شود.

مؤسس تماشاخانه خصوصی تئاتر فردا افزود: از جمله طرح‌های دیگری که در این نشست به تصویب رسید، گشایش حساب صندوق پشتیبانی هنرمندان تئاتر شهرستان رامسر بود. این حساب به زودی تشکیل می‌شود و امیدواریم که در آینده پشتیبان خوبی برای هنرمندان شهرستان باشد.

وی اظهار کرد: در این نشست مسئولیت اعضای هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی رامسر نیز مشخص شد و «جواد صارمی» به عنوان معاون، «رامین شیخ‌کاظمی» بازرس و ناظر انجمن، «رسول اسماعیل‌زاده» مدیر روابط عمومی و امور مالی انجمن و «ساراناز ابراهیمیان» به عنوان مدیر نشست‌ها و امور اداری انتخاب و معرفی شدند.




مطالب مرتبط

به همت انجمن هنرهای نمایشی رامسر

دومین جشنواره نمایشنامه خوانی بزرگداشت جواد صارمی در رامسر برگزار شد
به همت انجمن هنرهای نمایشی رامسر

دومین جشنواره نمایشنامه خوانی بزرگداشت جواد صارمی در رامسر برگزار شد

به همت انجمن هنرهای نمایشی رامسر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان دومین جشنواره نمایشنامه خوانی بزرگداشت استاد جواد صارمی ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت در رامسر برگزار شد.

|

نظرات کاربران