در حال بارگذاری ...

داوران نخستین جشنواره تئاتر کارگاهی میثاق محمودآباد انتخاب شدند

دبیر نخستین جشنواره تئاتر کارگاهی میثاق محمودآباد از انتخاب داوران این جشنواره خبر داد.

به گزارش تئاتر مازندران، جهانفر کاویانپور گفت: خانم‌ها سحر مشرفی و فاطمه زندی و آقایان علیرضا قنبری و عبدالرضا رشیدی به عنوان هیأت داوران این جشنواره انتخاب شدند.

وی اظهار کرد: سحر مشرفی و علیرضا قنبری هر دو از اعضای هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی و فعالان تئاتر استان هستند که پیشینه درخشان و فعالی در این هنر دارند. فاطمه زندی نیز یکی از هنرمندان فعال در عرصه کارگردانی و بازیگری تئاتر است که در نوشهر هنرجویان زیادی را تحت آموزش دارد. عبدالرضا رشیدی هم از هنرمندان شناخته شده تئاتر در منطقه است که به عنوان کارشناسی فعال در عرصه هنرهای نمایشی همواره حضور دارد. انتخاب این ترکیب از هیأت داوران هم کیفیت داوری را در این جشنواره شهرستانی افزایش می‌دهد و هم سبب افزایش انگیزه هنرجویان حاضر در جشنواره برای اجرایی بهتر می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره تئاتر کارگاهی میثاق محمودآباد خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره تئاتر کارگاهی میثاق نیز از ساعت 16 روز دوشنبه 24 اردیبهشت در قالب هفته تئاتر محمودآباد به میزبانی مجتمع غدیر محمودآباد آغاز به کار می‌کند. اجرای نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره تئاتر میثاق نیز از ساعت 17 همان روز در همین مجتمع آغاز می‌شود. اجرای نمایش‌های صحنه‌ای این جشنواره ساعت 17 روز سه‌شنبه ادامه خواهد یافت و اختتامیه این جشنواره نیز از ساعت 15 روز چهارشنبه 26 اردیبهشت همراه با جشن اردیبهشت تئاتر این شهرستان در سالن آمفی‌تئاتر مجتمع غدیر محمودآباد برگزار می‌شود.

کاویانپور افزود: در جشن اردیبهشت تئاتر قرار است از زوج‌های تئاتری محمودآباد، مدیران فرهنگ و ارشاد ادوار گذشته شهرستان، نسل نو تئاتر محمودآباد و عوامل صحنه فعال سال 1396 تقدیر شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران