در حال بارگذاری ...

اعضای هیأت مدیره انجمن هنرهای نمایشی شعبه رامسر انتخاب شدند

در دومین نشست انجمن هنرهای نمایشی مازندران شعبه رامسر، پس از تغییر مدیر این شعبه و حضور «هوشنگ امیدی‌نژاد» در مسند مسئولیت انجمن نمایش رامسر، انتخابات هیدت مدیره برگزار شد و اعضای هیأت مدیره معرفی شدند.

به گزارش تئاتر مازندران، پس از انتخاب اعضای هیأت مدیره، اعضای شورای مشورتی تئاتر رامسر در سال جاری نیز از سوی هیأت مدیره منصوب شدند. مدیر دفتر انجمن هنرهای نمایشی مازندران در رامسر گفت: این انتخابات با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر و اکثریت اعضای انجمن در تماشاخانه تئاتر فردا برگزار شد که با رأی حاضران، آقایان جواد صارمی، رامین شیخ کاظمی، رسول اسماعیل‌زاده و خانم سارا ابراهیمیان به عنوان اعضای اصلی هیأت مدیره انتخاب شدند.

هوشنگ امیدی‌نژاد با بیان این که خانم‌ها آزاده ساحلی و فاخره شعبانیان هم به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند، افزود: همچنین آقایان صدرا سید قاسمی، محمدعلی جهانبخش و یزدان موسی‌پور، از جانب دفتر انجمن نمایش رامسر، به عنوان اعضای شورای مشورتی انجمن نمایش رامسر در سال 1397 انتصاب و معرفی شدند.

وی اظهار کرد: در این نشست علاوه بر انتخابات مصوبه‌ای هم داشتیم. پیشنهاد کردیم که چهار کمیته تخصصی با عنوان کمیته امور مالی، کمیته آموزش و پژوهش، کمیته ارتباطات و کمیته نشر در انجمن هنرهای نمایشی شعبه رامسر تشکیل شود که پس از اعلام طرح، به تصویب رسید. مقرر شد هیأت مدیره برای هر کمیته یک مدیر انتخاب و معرفی کند و مدیر هر کمیته شخصاً اعضای کمیته را از میان اعضای انجمن نمایش انتخاب کنند تا فعالیت حرفه‌ای کمیته‌ها آغاز شود.

مدیر دفتر انجمن هنرهای نمایشی مازندران در رامسر همچنین از برنامه‌ریزی برای برپایی جشن اردیبهشت تئاتر در رامسر خبر داد و گفت: نشست مشترکی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعدادی از هنرمندان شهرستان با شهردار کتالم و ساداتشهر برگزار شد که در آن برخی از انتظارات و درخواست‌های جامعه هنرمندان رامسر از جمله مساعدت شهرداری در برگزاری جشن تئاتر شهرستان و همکاری برای اجاره بیلبورد تبلیغاتی مطرح شد.




مطالب مرتبط

در نخستین روز بازبینی آثار جشنواره تئاتر مازندران چه گذشت

از تک تیراندازی در رامسر تا دیدن سایه‌های مسلم خردمند در جایی برای رام کردنت
در نخستین روز بازبینی آثار جشنواره تئاتر مازندران چه گذشت

از تک تیراندازی در رامسر تا دیدن سایه‌های مسلم خردمند در جایی برای رام کردنت

نخستین روز بازبینی آثار سی و‌پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای در شهرهای رامسر، تنکابن ، چالوس و نوشهر برگزار شد.

|

نظرات کاربران