در حال بارگذاری ...
مدیر شعبه نوشهر انجمن هنرهای نمایشی مازندران:

جشنواره نمایشنامه خوانی در نوشهر برگزار می شود

مدیر شعبه نوشهر انجمن هنرهای نمایشی مازندران از برنامه ریزی این دفتر برای برگزاری یک دوره جشنواره خبر داد.

به گزارش تئاتر مازندران، سعید مرادی گفت: به منظور ارتقاء سطح کیفی فعالیت های تئاتر در شهرستان و همچنین با توجه به استعداد قابل توجهی که نوشهر در زمینه تئاتر دارد، قصد داریم بهار سال آینده یک دوره جشنواره نمایشنامه خوانی برگزار کنیم.

وی با اشاره برگزاری 3 روز نمایشنامه خوانی و خوانش 2 نمایشنامه در هر روز از سه شنبه تا پنجشنبه این هفته در نوشهر، افزود: گروه تئاتر مولانا در نوشهر برنامه های متعددی در زمینه نمایشنامه خوانی برگزار کرده است و اکنون استعدادهای زیادی در این شهر داریم.

خارج از این گروه نیز هنرمندان زیادی فعال و علاقه مند هستند که قصد داریم این ظرفیت ها را در یک جشنواره نمایشنامه خوانی گرد هم بیاوریم.

 




مطالب مرتبط

با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران صورت گرفت

برگزاری بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» در نوشهر
با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی مازندران صورت گرفت

برگزاری بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» در نوشهر

در بخش تئاتر صحنه‌ای جشنواره دانشجویی «نعم» که به دبیری مسلم خردمند برگزار می‌شود، آثار تولیدی دانشجویان افسری دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، با موضوع دریا، نیروی دریایی ارتش و ماهیت دفاعی نیروهای دریایی بر صحنه می‌روند. 

|

«قفس جایی برای رام کردنت» در نوشهر به صحنه خواهد رفت

«قفس جایی برای رام کردنت» در نوشهر به صحنه خواهد رفت

نمایش «جایی برای رام کردنت» به کارگردانی مسعود تیر که از آثار پذیرفته شده در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران است، از روز شنبه 13 آبان، اجرای عمومی خود را در شهرستان نوشهر آغاز خواهد کرد.

|

نظرات کاربران