در حال بارگذاری ...

نمایش «1978» از مازندران به سی‌و‌ششمین‌ جشنواره تئاتر فجر راه یافت

با انتخاب نمایش «۱۹۷۸» برای حضور در بخش مهمان جشنواره تئاتر فجر، تعداد نمایندگان مازندران در این رویداد مهم به عدد ۴ رسید.

به گزارش تئاتر مازندران، با نظر هیأت انتخاب بخش مهمان سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، نمایش «1978» کاری از گروه تئاتر Bit بابل، به نویسندگی و کارگردانی محمد شجاعی در فهرست منتخبان حضور در بخش مهمان این رویداد بین المللی تئاتر قرار گرفت.

نمایش «1978» به نویسندگی و کارگردانی محمد شجاعی از بابل، با همکاری انستیتو جونزتاون و دپارتمان فلسفه و ادیان دانشگاه سن‌دیگو تولید شد که به ماجرای بزرگترین خودکشی جمعی تاریخ معاصر می‌پردازد.
این نمایش نخستین بار آذر و دی ۹۵ در بابل روی صحنه رفت و از شهریور تا آبان ۹۶، در رپرتوار «عصر تجربه» به میزبانی تماشاخانه تئاتر مستقل تهران اجرا شد.

این دوره از جشنواره تئاتر فجر با شعار جشن گفت‌وگوی تئاتر ایران تلاش کرده است با تاکید بر کثرت‌گرایی، زمینه حضور جامعه گسترده‌تری از نسل‌های مختلف را فراهم کند. از این رو جشنواره هنرمندان و آثار ذیل را براساس تنوع و گوناگونی ‌سلایق، احترام به برگزیدگان ادوار گذشته، حمایت از نیروهای جوان و خلاق، حمایت از گونه‌های اجرایی خارج از صحنه و توجه به مضامین مختلف، برای حضور در جشنوارة تئاتر فجر به عنوان مهمان دعوت می‌کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران