در حال بارگذاری ...
مدیر دفتر انجمن هنرهای نمایشی عباس آباد خبر داد:

مطالبه تأمین محل اختصاصی تمرین تئاتر از فرماندار شهرستان

چهارمین جلسه شورای مرکزی انجمن هنرهای نمایشی شهرستان عباس‌آباد با حضور اعضای انجمن در دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان واقع در اداره فرهنگ و ارشاد عباس‌آباد برگزار شد.

به گزارش تئاتر مازندران، در این نشست که اسماعیل مقیمی، صادق اسدی، میثم وهابی، سیدمهدی آقایی و صدیقه پورمهدی در آن حضور داشتند، برخی مسائل و برنامه‌های پیش روی انجمن هنرهای نمایشی عباس‌آباد مور بررسی قرار گرفت.

مدیر دفتر انجمن هنرهای نمایشی عباس‌آباد گفت: هفته گذشته با حمایت شورای شهر عباس‌آباد تعدادی از اقلام اداری مورد نیاز دفتر انجمن شامل میز و صندلی و وایت‌برد تأمین و تحویل انجمن شد که در دفتر انجمن قرار گرفت.

اسماعیل مقیمی افزود: در چهارمین جلسه شورای مرکز این انجمن تصمیم گرفته شد که کلاس‌های آموزشی برای علاقه‌مندان برگزار شود. همچنین قرار است اعضای شورای مرکزی انجمن نمایش شهرستان با امام جمعه و فرماندار محترم عباس‌آباد برای بیان برخی مشکلات و همچنین تهیه محل تمرین تئاتر جلسه داشته باشند. جلسه با بخشدار نیز برای پیگیری نامه‌های قبلی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: فرماندار عباس‌آباد اخیرا پس از پیگیری انجمن هنرهای نمایشی شهرستان، به سرپرست شهرداری سلمانشهر بابت تأمین گرمایش سالن پلاتو و همچنین به شهردار کلارآباد برای تأمین هزینه‌های تقدیر از میثم وهابی به خاطر کسب رتبه دوم بازیگری در نخستین دوره جشنواره کشوری اتودهای نمایشی استان البرز نامه‌هایی ابلاغ کرد که پیگیر تحقق این دستورات هستیم.




نظرات کاربران