در حال بارگذاری ...
به کارگردانی پرهام اخلاقی

«ترانه‌ای برای آیدا» در ساری اجرا می‌شود

گروه تئاتر «آکادمی» نمایش «ترانه‌ای برای آیدا» را در ساری روی صحنه می‌برد.

به گزارش تئاتر مازندران، این نمایش که با نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی پرهام اخلاقی تولید شده، قرار است از 27 آذر تا 10 دی هر شب از ساعت 19 در سالن آمفی‌تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اجرا شود. علیرضا قنبری مشاور کارگردان و محمد فضلی دراماتورژ «ترانه‌ای برای آیدا» هستند. سمیرا خیرآبادی، محمدجواد رحمانی آلاشتی، سید کمیل اندرزا، پرهام اخلاقی، فاطیما محسنی، عارفه عربی، امیرحسنی مهدوی، هستی اسماعیلی و طاهره عباسی هنرپیشگان این نمایش هستند.

سعید سنبلیان(آهنگساز)، سارا فتحی(طراح پوستر و بروشور، طراح و دوخت لباس)، محسن شیدایی‌فر(دکور)، طاهره عباسی(منشی صحنه)، هستی اسماعیلی(مدیر صحنه)، مبینا شهیدانی(افکت و نور)، کاوه سعیدی(مدیر تولید)، قاسم عابد(نصب آنترپوز)، محمد حیدری(ساخت کلیپ) و حشمت فغانی(صدا) عوامل تولید «ترانه‌ای برای آیدا» هستند. این نمایش ابتدای ماه جاری در نخستین جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران نیز روی صحنه رفت و رتبه‌های دوم و سوم بازیگری مرد و سوم کارگردانی را کسب کرد.




مطالب مرتبط

از تولیدات گروه تئاتر قطره ساری

«آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» در ساری به صحنه رفت
از تولیدات گروه تئاتر قطره ساری

«آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» در ساری به صحنه رفت

نمایش «آدم برفی و پنگوئن‌های قطبی» از تولیدات گروه قطره ساری و به نویسندگی حمید رضا برزگر و کارگردانی مشترک ، لیلا پیام و حمید رضا برزگر از ۱۸ بهمن لغایت ۷ اسفند در ساری به روی صحنه رفت.

|

با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت
با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت

برای نخستین بار گروه تئاتر دیدار با هنرمندی هنرمندان سالمند مرکز سرای مهر ساری و به نویسندگی و کارگردانی منیژه معصومی نمایش « آخرین بار کی دست مادرت را بوسیدی » در این شهرستان به مدت ۱۰ شب ، روی صحنه رفت.

|

نظرات کاربران