در حال بارگذاری ...

حضور چهار نمایش از مازندران در پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان کاسپین

تئاتر مازندران در پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان کاسپین ۴ نماینده دارد.

به گزارش تئاتر مازندران، امسال در این جشنواره 14 اثر حضور دارند که 4 اثر از استان مازندران به این جشنواره راه یافته است. در این جشنواره نمایش «بچه‌های زمین سلام» به کارگردانی حسین غلامی از قائمشهر، نمایش میدانی «حنابندان» به نویسندگی و کارگردانی منیژه معصومی، نمایش «روباه و خروس» به کارگردانی مسعود تیر از چالوس و نمایش «کوچول و موچول» به کارگردانی زهرا صادقی از بابل به نمایندگی از مازندران روی صحنه می‌روند.

پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان منطقه کاسپین شامل استان‌های خراسان شمالی، سمنان، مازندران، گلستان و گیلان از 6 تا 9 آذر به میزبانی استان گیلان در مجتمع فرهنگی آموزشی زیباکنار بندرانزلی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت
با هنرمندی هنرمندان سالمند

نمایش «آخرین بار کِی مادرت را بوسیدی» در ساری به صحنه رفت

برای نخستین بار گروه تئاتر دیدار با هنرمندی هنرمندان سالمند مرکز سرای مهر ساری و به نویسندگی و کارگردانی منیژه معصومی نمایش « آخرین بار کی دست مادرت را بوسیدی » در این شهرستان به مدت ۱۰ شب ، روی صحنه رفت.

|

«قفس جایی برای رام کردنت» در نوشهر به صحنه خواهد رفت

«قفس جایی برای رام کردنت» در نوشهر به صحنه خواهد رفت

نمایش «جایی برای رام کردنت» به کارگردانی مسعود تیر که از آثار پذیرفته شده در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران است، از روز شنبه 13 آبان، اجرای عمومی خود را در شهرستان نوشهر آغاز خواهد کرد.

|

نظرات کاربران