در حال بارگذاری ...

دوره آموزشی تئاتر در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران دانشگاه مازندران دوره آموزشی تئاتر برگزار می‌کند.

به گزارش تئاتر مازندران، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران با بیان این‌که کانون تئاتر سیاووشان جهاد دانشگاهی مازندران با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران اقدام به برگزاری دوره آموزشی بازیگری تئاتر کرده است، گفت: طبق روال گذشته فعالیت‌های فرهنگی هنری جهاد دانشگاهی در دانشگاه مازندران امسال نیز انجام می‌شود که یکی از این برنامه‌ها برپایی دوره‌های آموزشی هنر تئاتر است.

دکتر امامعلی شعبانی افزود: حمیدرضا گل محمدی تواندشتی مدیر دفتر انجمن هنرهای نمایشی در بابلسر و کارشناس تئاتر جهاد دانشگاهی مازندران در این دوره‌ آموزشی مباحث تئوری و  تمرینات عملی بازیگری تئاتر را برای دانشجویان علاقه‌مند به این هنر ارائه می‌کند.

وی اظهار کرد: دانشجویان علاقه‌مند به تئاتر می‌توانند تا 10 آذر به دفتر جهاد دانشگاهی واقع در  ساختمان شماره 3 شیمی پردیس دانشگاه مازندران مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام و شرکت در این دوره اقدام کنند.

شماره‌های 0113532343 و 09192121124 نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در نظر گرفته شده است. به هنرجویان شرکت کننده در پایان این دوره آموزشی گواهینامه پایان دوره اعطا خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران