در حال بارگذاری ...
توسط حوزه هنری مازندران

دومین جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در دهه فجر برگزار می‌شود

حوزه هنری مازندران دومین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را دهه فجر امسال برگزار می‌کند.

به گزارش تئاتر مازندران، مسئول واحد هنرهای نممایشی حوزه هنری مازندران گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا پنجشنبه این هفته فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره بفرستند. نتایج بازخوانی متون 5 آذر اعلام می‌شود و کارگاه‌های آموزشی جشنواره نیز در روزهای 14 آذر برای نویسندگی و 25 آذر برای کارگردانی و بازیگری برگزار می‌شود.

یاسر محمودی برنتی افزود: 16 دی ماه بازبینی آثار پذیرفته شده در مرحله دوم انجام خواهد شد و جشنواره نیز از 12 بهمن، هم‌زمان با سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: بر اساس فراخوان، تمامی گروه‌ها در مساجد شهرهای خود 3 اجرا خواهند داشت. آثار در مرحله نهایی جشنواره با حضور 5 داور با ترکیب 3 داور تخصصی تئاتر و 2 نفر کارشناس دینی و هنری مورد ارزیابی نهایی قرار خواهد گرفت.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران تصریح کرد: واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان مازندران به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در تداوم اهداف و سیاست‌های خود و با هدف شناسایی،کشف و ساماندهی استعدادهای هنرمندان جوان در استان و ایجاد بستری مناسب برای تقویت توان علمی و هنری آن‌ها و ایجاد انگیزه و رقابت سالم بین گروه‌های نمایشی دومین جشنواره استانی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد را در موضوعات مختلف دینی، اجتماعی و طنز و با مضامین قصص قرآنی (زندگانی پیامبران(، روایات و زندگانی اهل بیت )ع(، سبک زندگی ایرانی اسلامی، مسجد و انقلاب اسلامی، مسجد و دفاع مقدس، مسجد و مدافعان حرم و مسجد و اخلاق برگزار می‌کند.




نظرات کاربران