در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا:

حامی فعالیت‌های اثرگذار نمایشی در نکا هستیم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نکا بر حمایت از فعالیت های مثمر و مفید تئاتری در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش تئاتر مازندران، «مهدی روحی» در نشست با هنرمندان تئاتر شهرستان نکا و هیأت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی مازندران، از هنرمندان عرصه نمایش خواست تا با یکدلی بیشتر مسیری را برای تئاتر شهرستان ایجاد کنند که بتوان تاثیر در خور توجهی در شهرستان ایجاد کرد.

این  مسئول خاطرنشان کرد: با  توجه به شناختی که از هنرمندان تئاتر شهرستان نکا دارم، مطمئن هستم که در صورت همراهی همه هنرمندان و تلاش آن ها شاهد رشد روزافزون تئاتر در این شهرستان خواهیم بود.  نکا  سرشار از استعدادهای خوب است که این ظرفیت ها با برگزاری دوره های آموزشی مستمر و مناسب قابل شکوفایی هستند. برای برگزاری دوره های آموزشی حاضریم با انجمن هنرهای نمایشی استان و دفتر این انجمن در شهرستان نکا همکاری کنیم و در حد توان حمایت داشته باشیم

وی افزود: از اقدام هنرمندان برای ثبت گروه های نمایشی در طرح استقرار نیز سعی می کنیم حمایت لازم را داشته باشیم تا هنرمندان این شهرستان به شکل ساماندهی شده از مزایای حضور در این طرح بهره مند شوند.

رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی نکا اظهار کرد: با تعامل جدی و صمیمانه با انجمن هنرهای نمایشی استان، از فعالیت‌های اثرگذار نمایشی در نکا حمایت کرده و امیدواریم چراغ هنرهای نمایشی در نکا بیش از پیش بدرخشد. 




مطالب مرتبط

به ریاست مهدی روحی دبیر اجرایی

جلسه هماهنگی کمیته‌های سی وپنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران برگزار شد
به ریاست مهدی روحی دبیر اجرایی

جلسه هماهنگی کمیته‌های سی وپنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران برگزار شد

مهدی روحی مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان مازندران، از برنامه‌های اجراهایی این دوره از جشنواره و شرح وظایف کمیته‌های اجرایی جشنواره خبر داد.

|

نظرات کاربران