در حال بارگذاری ...
از سوی ستاد برگزاری جشنواره تئاتر بسیج

داوران مرحله بازبینی جشنواره تئاتر بسیج مازندران معرفی شدند

اعضای هیأت بازبینی نخستین جشنواره تئاتر بسیج مازندران از سوی ستاد برگزاری این جشنواره معرفی شدند.

به گزارش تئاتر مازندران، دبیر جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران با بیان این‌که اعضای هیأت بازبینی جشنواره در دو گروه مستقل و در دو بخش بچه‌های محله و صحنه‌ای به انتخاب آثار می‌پردازند، گفت: بازبینی نمایش‌های بخش بچه‌های محله در روزهای 29 و 30 مهر ماه انجام می‌شود و بازبینی نمایش‌های بخش صحنه‌ای در روزهای اول تا چهارم آبان ماه صورت می‌گیرد.

 علیرضا سعیدی کیاسری اظهار کرد: هنرمندان تئاتر استان 58 متن نمایشی از شهرهای مختلف مازندران برای حضور در این جشنواره به دبیرخانه فرستادند که از این تعداد 14 اثر از بخش بچه‌های محله به مرحله بازبینی راه یافت و 27 نمایش نیز برای بازبینی بخش صحنه‌ای انتخاب شد.

وی افزود: حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی، یاسر محمودی برنتی، مصطفی اژدرپورمنفرد 3 داور مرحله بازبینی بخش بچه‌های محله هستند و سید حسین ساداتی سلیمی هم به عنوان داور ناظر هیأت بازبینی را برای بازبینی 14 نمایش که در مرحله بازخوانی پذیرفته شده بودند همراهی می‌ند. بازبینی این 14 نمایش در شهرهای آمل، بابل، فریدونکنار، قائمشهر، نکا و نور انجام می‌شود.

مسئول واحد نمایش بسیج هنرمندان مازندران خاطرنشان کرد: برای بازبینی 27 نمایش راه یافته به مرحله بازبینی بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران نیز، سلمان خطی، رضا پاک‌نژاد و یاسر محمودی به عنوان داور انتخاب شدند و سید حسین ساداتی سلیمی به‌عنوان داور ناظر گروه بازبینی را همراهی می‌کند. 27 نمایش پذیرفته شده در مرحله بازخوانی قرار است از یکم تا 4 آبان در شهرهای آمل، بابل، بابلسر، تنکابن، جویبار، رامسر، ساری، فریدونکنار، قائمشهر، نور و نوشهر برای حضور در مرحله پایانی جشنواره داوری شوند.

به گفته دبیر جشنواره تئاتر بسیج مازندران، با توجه به اهمیت برگزاری جشنواره برای سازمان بسیج هنرمندان مازندران و احترام به تلاش و مساعی هنرمندان شرکت کننده در این جشنواره، حمیدرضا هراسانی رئیس سازمان بسیج هنرمندان مازندران و رئیس ستاد برگزاری جشنواره، در هر دو بخش بچه‌های محله و بخش صحنه‌ای، مسئولیت هیأت بازبینی را بر عهده خواهد داشت.

جشنواره تئاتر بسیج استان مازندران، هفته اول آذر ماه جاری هم‌زمان با هفته گرامیداشت بسیج برگزار می‌شود.




نظرات کاربران