در حال بارگذاری ...
در تماشاخانه سوره حوزه هنری

اجرای «سرخ اُو» عصر امروز در تهران آغاز می شود

نمایش «سرخ اُو» کاری از گروه تئاتر «سیرانگ» بهشهر، به نویسندگی و کارگردانی مهیار هزارجریبی از عصر امروز با حضور قطب الدین صادقی، شیرین بینا و گلاب آدینه در تهران روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر مازندران، این نمایش با بازی مهیار هزارجریبی، سارا یزدانی، نداحبیبی، نازنین هدایتی، رسول عبدی، نیروانا هزارجریبی، مبینا رمدانی و نازنین غلام‌زاده قرار است تا 28 مهر، هر روز از ساعت 19 در تماشاخانه مهر حوزه هنری، واقع در خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه روی صحنه برود.

میلاد ملکی(دستیار کارگردان)، میثم نویریان(طراح صحنه)، علی هزارجریبی و خشایار اسحاقی گرجی(موسیقی)، الهیارهزارجریبی(سرپرست گروه(، سارا یزدانی(طراح لباس)، سمانه تقی‌پور(مدیر صحنه(، فائز امیرسلیمانی و منیره خاتمی‌نژاد(منشی صحنه)، جواد فردین(امور اجرائی)، زینب افضلی(نورپرداز) و محسن گرنامی(طراح پوستر و بروشور) از عوامل تولید این نمایش هستند. بلیط این نمایش در سایت «تیوال» نیز عرضه می‌شود.

«سرخ اُو» داستان مادر شهیدی به نام «ننه حوا» در یکی از روستاهای شمال کشور را روایت می‌کند که  قرار است در نزدیکی روستای‌شان سدی آبگیری شود و با آبگیری سد، آن روستا به زیر آب می‌رود. ننه حوا بر خلاف همه اهالی روستا که محل را ترک کرده‌اند، به خاطر این‌که مزار پسرش در آن آبادی قرار دارد، حاضر به ترک کردن روستا نمی‌شود.

این نمایش بهمن سال گذشته رتبه دوم دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج را که در بندرعباس برگزار شد، کسب کرد. «سرخ اُو» تیر امسال نیز  ۶ جایزه در بخش‌های مختلف پنجمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای سوره به دست آورد. در مرحله نهایی بیست‌وپنجمین جشنواره تئاتر سوره نیز در بخش بازیگری زن از «سارا یزدانی» و در بخش بازیگری نوجوان از «نیروانا هزارجریبی» تقدیر شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران