در حال بارگذاری ...
از سوی گروه تئاتر شمیم کانون شهید مطهری شهرستان بابل؛

نمایش «مریم» در بابل به روی صحنه می رود

از سوی گروه تئاتر«شمیم» کانون شهید مطهری شهرستان بابل، نمایش«مریم» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا کامیاب از ۱۹ آذر ماه ۹۸ در این شهرستان به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر مازندران، از سوی گروه تئاتر شمیم کانون شهید مطهری شهرستان بابل نمایش «مریم» به نویسندگی وکارگردانی محمدرضا کامیاب در سالن آمفی تئاتر هلا احمر این شهرستان به روی صحنه می رود.

نمایش»مریم» براساس ایده وقصص قرآنی؛ با دعدغه های موجود در جامعه کنونی و نگاهی ویژه به ارزش زن درجامعه به رشته تحریر در آمده و خلاصه داستان آن به روایت زندگی  دختری می پردازد که به خاطر نذر مادرش در معبدحضور پیدا می کند، حضور دختر در معبد موجب نارضایتی مردم را فراهم می آورد و...

فاطمه زهرا موسویان، مهیار جای مند، میلاد حسن پور، هدی نوری، مصطفی یگانه، ایمان ابوالحسینی، پیمان چمنی، فاطمه پرکار، زهرا ضرابی، محنا اصغری، نیلوفر شجاع، مونا بزرگ پور، ستایش واسعی، معصومه حسنی، سپیده علی پور در این نمایش به ایفای نقش می پردازد.

طراحی پوستر و بروشور این نمایش را دفتر تبلیغات طرح و نشر بابل بر عهده دارد و مهیار جای مند به عنوان دستیارکارگردان، حمیدرضا  علی زاده  به عنوان طراح نور،  علیرضا گل بابائی  به عنوان طراح صدا و موسیقی، سپیده علی پور به عنوان طراح لباس، محنا اصغری به عنوان  منشی صحنه، حسام علیزاده  به عنوان مدیر اجرایی، محمدجواد اصغری به عنوان طراح صحنه ، مریم رکیده  به عنوان کارشناس روابط عمومی، فاطمه پرکار به عنوان چهره پرداز وامیرحسین شکری به عنوان صدابردار در این نمایش همکاری دارند.

 




نظرات کاربران